Job 53 van 134


Report this listing

Solliciteren



Commerciële binnen- en buitendienst medewerker


Functie

De activiteit van het bedrijf is gespecialiseerd in digitale printtoepassingen en kleurbeheer, waarbij ze innovatieve printtechnologieën combineren met hun uitgebreide knowhow. Het bedrijf biedt hoogwaardige digitale prints, stickers, vlaggen en banners aan, die op maat gemaakt zijn voor zowel indoor als outdoor gebruik


Jobomschrijving

Om ons team in Oostrozebeke te versterken, zijn we op zoek naar een enthousiaste Commerciële Binnen- en Buitendienstmedewerker (M/V). Je speelt een centrale rol tussen onze klanten en productie, waarbij je onze positie in de markt versterkt en tegelijkertijd onze klanten de best mogelijke service biedt. Jouw taken omvatten:

  • Actief zoeken naar nieuwe klanten en marktkansen, en het onderhouden van sterke relaties met ons bestaande klantenbestand.
  • Op overtuigende wijze presenteren van onze grafische printoplossingen.
  • Luisteren naar de behoeften van klanten en deze matchen met onze op maat gemaakte oplossingen.
  • Opstellen van offertes en zorgen voor een vlotte afhandeling van zowel offertes als resulterende bestellingen.
  • Nauwkeurig uitvoeren van metingen ter plaatse bij klanten en het verzamelen van de benodigde technische specificaties.
  • Communiceren met de grafische dienst en aankoopafdeling voor een soepele afhandeling van orders.
  • Deze functie omvat ongeveer 20% reizen in West- en Oost-Vlaanderen en Henegouwen.

Jouw profiel

Wie ben jij?
  • Je volgde een hogere opleiding in sales, marketing of talen of hebt reeds enkele jaren saleservaring achter de kiezen
  • Je spreekt vlot Nederlands en kan je ook professioneel uitdrukken in Frans Je hebt affiniteit met design en aantrekkelijke visuele communicatie
  • Je bent bereid om je te verplaatsen voor klantenbezoeken
  • Je hebt interesse in ons product en wil je graag verdiepen in ons gamma om klanten goed te kunnen adviseren
  • Naast een commerciële, klantgerichte instelling heb je ook een sterk administratief kantj
  • Effectief communiceren met betrouwbaarheid, zelfstandigheid, zorgvuldigheid en resultaatgerichtheid, terwijl klantgerichtheid en verantwoordelijkheid centraal staan.

Aanbod

Ons aanbod:
  • Je komt terecht in een familiale KMO met naam en faam in de sector
  • Werken met een team van gepassioneerde professionals die jou met raad en daad bijstaan
  • Je hebt de vrijheid om zelf jouw salesproces uit te bouwen
  • Je werkt in 38,5u per week en bouwt zo 6 bijkomende verlofdagen op
  • Je ontvangt een aantrekkelijk loon en bedrijfswagen met tankkaart aangevuld met maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht